Translate

duminică, 15 noiembrie 2009

Ursuletz

Deci chiar nu pot sta locului , cum am putin timp ma apuc de facut ceva . Saptamana asta am reusit sa-i termin lui David un hanorac ursuletz :D ...
Si ca sa fiu mai explicita :D .... Baza am tricotat-o , urechiile si boticul le-am crosetat .

Apoi m-am apucat de facut ochisori si nastureii pentru hanorac ... Normal am folosit fimo :D

Apoi cu markerul i-am desenat :D

Si la urma am cusut ochisorii si nastureii de hanorac



Si "voila" produsul final pe "manechinul" meu :
Cat de curand si un al capitol din seria "Botoseii lui David"
Pupici !!!

4 comentarii:

  1. Foarte fain hanoracul...ma topesc dupa el! Si pe David il prinde de minune! Felicitari mamico!

    RăspundețiȘtergere
  2. ¡Que chaquetita más linda! Y tu bebé no puede ser más precioso. ¡Enhorabuena!

    RăspundețiȘtergere
  3. ¨”°S•Mariposa•S°”¨18 noiembrie 2009 la 12:20

    @Laura:
    Multumesc mult de tot ! Pupici lui Razvanel !

    RăspundețiȘtergere
  4. ¨”°S•Mariposa•S°”¨18 noiembrie 2009 la 12:24

    @Muxugorri:
    Gracias !Besitos!

    RăspundețiȘtergere