Translate

sâmbătă, 3 aprilie 2010

O zi de primavara

In sfarsit am reusit si noi sa iesim in parc cu David si cum ador Cismigiu nu am ratat ocazia . A fost o zi minunata , cu soare , cald si multa veselie .



Acolo intr-un cort alb, erau amenajate custi cu iepurasi foarte dragalasi . Ce mai admira David iepurasi.

Ia uite David face pasi cu ajutorul lui mami.

Iar lui tati ii place sa-l arunce sus si sa-l faca sa rada.


Si cat timp tati ii da lui David sa pape ...
... mami facea poze la flori .
Apoi am luat-o la pas , iar cu mami ...
... si cum cutreieram noi parcul am descoperit o caleasca cu flori...

Ne-am dat si in leagan ...



... tati m-a dat pe topogan .
Si o poza in trei ...

Mami a tinut mortis sa faca poza sub coroana magnoliei .

Si inchei prin a va ura : PASTE FERICIT !

4 comentarii: