Translate

vineri, 4 iunie 2010

Deady

Ieri scumpul meu m-a suprins cu un nou cuvant, defapt un nume: Deady. Deady este prietena lui David, care mananca biscuiti cu el , care il linge pe maini si il pazeste noaptea patutul. Ati ghicit e defapt Lady :)) ...

Si ca cireasa de pe tort , tati l-a invatat sa fie curajos si sa faca pasi singur , dar momentan David se tine inca de ceva , e pat. Am sa-l filmez zilele astea sa vedeti , pana atunci poze noi cu el . Am incercat o tentativa de alb negreu , nu stiu cat mi-a reusit , dar va invit sa le vedeti. Prima fotografie color , pur si simplu o ador ...





5 comentarii:

  1. Nu imi vine sa cred cat a crescut ...
    Sa fie natos si sa va bucurati de primii pasi facuti de unul singur .... dupa care de fiecare pas important din viata lui!

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. e adorabil!!!! Linda :P :*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Flore: Draga mea multumim mult de tot ... Imbratisari si sanatare multa lui Alee!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Linda : Hey :D Bine te-am gasit ... Multumesc de comment!

    RăspundețiȘtergere
  5. pfiuuu ce dulce eeeeee....te cred ca adori prima poza color...e super...pupici...felicitari pentru primii pasi..

    RăspundețiȘtergere