Translate

sâmbătă, 2 aprilie 2011

Cocori pentru Japonia

E super interesanta campania si daca putem ajuta, de ce nu ?
Detalii puteti afla pe site-ul Actvitati Copii ( apasa aici ). Campania este internationala si mai gasiti cocori facuti de alte persoane din intreaga lume pe Facebook ( click aici )  .
Eu nu am hartie colorata, dar e bine si asa :) Se vede mai bine inimioara. Am sa mai fac si alti cocori. Cred ca o sa-i postez mai tarziu pe blog. Pana atunci imi cer scuze din nou ca nu am scris mai des.

4 comentarii:

  1. sal, de la tine am aflat de campania Cocori pt Japonia. am reusit sa fac si eu 11 bucati. :) nu-s multi da' si eu sunt numai una :D. tu ai mai facut? oare pana la ce data pot sa ii trimit la cei de pe Activitati copii?

    RăspundețiȘtergere
  2. @LaVeeBijoux: Eu nu am mai facut din pacate, dar mai am putin timp. Data pana cand se pot trimite sau ajunge este de 15 Aprilie 2011, dar acum nu stiu ca au pus un anunt, uite -->
    Ultimele noutati legate de campanie - dati click aici...Nou termen - 15 aprilie ultima zi de trimis catre SUA!

    Din acest moment ( 11 aprilie 2011 ora 18:00 ) nu se mai dau adresele pentru a trimite cocorii in tara la centrele noastre de colectare, intrucat nu se garanteaza ajungerea acestora la destinatie in timp util pentru a fi trimis catre SUA vineri, 15 aprilie.

    Daca doriti sa trimiteti direct catre USA (suportand personal cheltuielile de transport) o puteti face la adresa de mai jos - am aprecia sa reveniti si sa ne anuntati cu cati cocori ati contribuit...

    Deci cred ca e inutil sa mai trimitem acum :( din pacate....

    RăspundețiȘtergere
  3. pana la urma am trimis ieri cei 11 cocori. sper sa ajunga. mi-au trimis adresa in weekend. pacat ca am uitat sa le fac poze :(.
    sper sa fie de ajutor, desi na, e simbolic mai mult, adevaratul ajutor in dau cei de la Fundatia Bezos, ca ei dau banii... am donat si eu 5 lei totusi :D. atata pot si eu :|...

    RăspundețiȘtergere
  4. @LaveeBijoux: Fiecare dupa posibilitati. Important e ca ai reusit sa le trimiti :)!!! Felicitari!!! >:D<

    RăspundețiȘtergere