Translate

joi, 29 mai 2014

Sal tricotat


6 comentarii:

  1. M-am gandit :
    doar mainile tale iscusite pot realiza ceva inedit si anume palariute de plaja impletite din fasiile foilor de revista !
    Am ramas sub impresia minunatiilor de gentute creeate de tine prin inventivitaea ta . Am lasat un comentariu anonim la postarea in speta , respectiv interviul filmat ptr. emisiunea " Draga mea prietena " - Kanal D .
    Acum , am convingerea ca palariutele pe care le vei realiza prin metoda sus mentionata vor avea un impact instantaneu si priza rapida la doamnele care vor sa se diferentieze de rutina cotidianului , alegand un articol inedit si atractiv ptr. a se proteja de soarele verii iminente .
    Hai , incearca !
    Si sa mai stii ca in fotografiile anexate acestei postari , arati exact precum un ingeras blond cu aripi roz .
    De fapt , asa esti tu : delicata , dragalasa , diafana !
    Spun asta cu toata responsabilitatea si intreaga consideratie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nor, ce as mai putea adauga in urma acestor avalanse de cuvinte frumoase!? Iti multumesc mult pentru complimente!
      Cat despre palarii, mi-ai dat o idee geniala . Chiar voi incerca sa fac treaba asta. Nu promit ca in cateva zile, insa voi studia problema. Ma tenteaza mult noile provocari. Te salut cu drag.
      Lorena

      Ștergere
  2. Eu îti multumesc respectuos ptr. atentia , timpul si spatiul alocat !
    Cu stima !

    RăspundețiȘtergere