Translate

luni, 12 octombrie 2009

Astazi e sarbatoare

Mini Mariposul meu face o luna :D ... Sa va spun sincer nici nu stiu cand a trecut timpul , dar sunt fericita ca il am in brate , ca e Mariposul langa mine si ca suntem o familie fericita.

"Iar a inceput mami sa-mi faca poze "

"Si cum mie imi place sa ma alint ;)) mai ganganesc un pic la mami "
"Apoi am adormit la ea in brate "
"Ca reaua de ea sa ma puna la locul meu sa dorm "


@Later edith :
La muti ani si prietenului nostru Sebi din Ploiesti , care s-a nascut in aceasi zi cu David !

2 comentarii:

  1. asa este, azi face o luna de zile de cand a aparut in viata noastra;))...e o zi cu foarte speciala, ca si el de altfel.

    s-a nascut in aceeasi zi cu tac-su:)).

    La multi ani Mini-Mariposule! Mami si tati te iubesc:*

    RăspundețiȘtergere
  2. ¨”°S•Mariposa•S°”¨12 octombrie 2009 la 13:48

    @Mariposul :
    E una din zilele cele mai frumoase din viata noastra , atunci cand realizam ca a aparut o minune in viata noastra :D ...
    Ma gandesc ca parca ieri asteptam sa vina si uite ca a trecut o luna de atunci si vor mai trece altele si ani si o sa-l vedem mare :D
    Va iubesc pe amandoi :X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere