Translate

miercuri, 7 octombrie 2009

Tutorial pentru Povestitorul

De cateva saptamani , poate luni prietenul meu Povestirorul , ma rugat sa-i explic cum poate schimba backgroundul de pe blog ... Acum cateva zile mi-a cerut acelasi lucru si cum e un pic mai dificil sa explici prin comentari , am decis sa fac un mic tutorial , asa cum ma pricep eu , si sper din tot sufletul sa fie si explicit !!!

Mi-a arat un blog si o tema , un background ... Si uite asa incepem ....

Site-ul de unde este luata tema este www.bloggertemplatesfree.com . Am cautat-o si am si gasit-o! Click aici pentru a merge la thema dorita :D o sa gasesti acolo , Povestitorule , un buton rosu in care scrie Download (sau apesi aici direct pe Download si poti downloada tema), apesi pe el si salvezi arhiva pe desktop . O dezarhivezi tot pe desktop si apoi urmezi urmatorii pasi :
1.Intri pe blog-ul tau
2.Te duci sus in dreapta unde scrie "Personalizati"
3.Ai ajuns la "Editati aspectul " - "Aspect "
4.Cauti apoi "Editaţi HTML"
5.Sub "Restaurati sablon" o sa gasesti urmatorul text : "Încărcaţi un şablon dintr-un fişier aflat pe hard disk-ul dvs." .
6.Ii dai Browse si incarci de pe desktop din folderul dezarhivat mai devreme fisierul "NotepadChaos" documentul trebuie sa fie din format XML.
7.Dupa ce ai facut asta ii dai "Incarcati"
8.Odata ce s-a incarcat apesi butonul " Salvati sablon"
9. Acum te poti intoarce pe blog sa vezi rezultatul !

Acum sper sa fi reusit sa fiu eu explicita si tu Povestitorule sa iti pui tema pe blog !!!

P.S. : Astept un comentariu cu rezultatul ;) !

4 comentarii:

  1. multumesc tare tare mult! "fata" cu agenda nu era pentru mine, dar vazand cat de usor e de schimbat tema...ma bate gandul sa o schimb si la mine. acum bilet de voie de la spiridus sa mai primesc ,o lovitura puternica in cap ..sa-mi vina inspiratia si sa vezi apoi schimbare.
    multumesc mult, esti o dulce , are David cu cine semana .

    RăspundețiȘtergere
  2. ¨”°S•Mariposa•S°”¨14 octombrie 2009 la 21:44

    Ma bucur pentru voi fetelor ... Va pupacesc !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. te rog din suflet sa ajuti o novice in ale schimbarilor de teme :-), cum pot pe worpress sa fac inlocuirea?multumesc mult anticipat

    RăspundețiȘtergere