Translate

vineri, 5 martie 2010

"Lucrurile pierdute nu se pierd niciodata"

Sunt asa de fericita ca l-am regasit . Ii cam pierdusem urma si chiar in ultimele zilele ma gandeam la el si coincidenta sau nu sora mea Monica , vorbeste cu o fosta colega de-a noastra din generala Gabita , care ii spune ca Romina , o alta fosta colega din generala , are un medalion lucrat de mine dintr-o lingura. Da ati citit bine e facut dintr-o lingura de alpaca . Chiar nu mi-a venit sa cred urechilor , m-am bucurat enorm sa stiu ca a rezistat dupa atatia ani si ca mai exista in lume o persoana care apreciaza munca si talentul meu. In alta ordine de ideei , am buzzuit-o pe Romina pe messenger si am rugat-o sa-mi trimita poza cu el .
Voila !

Ea este Romina si vreau sa-i multumesc pe aceasta cale ca a avut grija de el ...

2 comentarii: