Translate

joi, 25 martie 2010

Simona

Deci chiar nu-mi vine sa cred , ca de curand mi-am regasit o foarte buna prietena din copilarie.Traiasca facebook-ul :)) !
Zilele trecute chiar ne-am si intalnit , cu un motiv ce-i drept, Simona a cumparat de la mine "Super cerceii" , dar normal ca de fiecare data nu am luat aparatul foto cu mine, ca de ma grabeam, si uite cum am pierdut inca odata ocazia. Dar azi m-a atentionat pe messenger : observi k am facut poza cu cerceii de la tine?
Foarte provocatoare fotografia , mi-a placut mult de tot !
Lasand la o parte toate astea , mi-a facut o placere enorma sa o revad , mai ales ca am depanat amintiri din copilarie ce le credeam uitate , chiar si seara cand am discutat din nou cu ea pe messenger mi-a trimis o fotografie de cand eram noi doua mici (he he si aveam si parul lung ;)) ) Ce vremuri!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu