Translate

marți, 28 septembrie 2010

Covoras handmade

Uite ca am avut ocazia sa fac si un covoras. La comanda lui mama si tata, care s-au pricopsit cu o bucata de material cu blanita neagra si uite asa m-am apucat de treaba. 
Prima data am facut schema pe hartie si apoi am masurat si desenat,cu o bucatata de creata de croitorie pe spatele meterialului.
 Ca sa fiu sigura ca imi iese simetric, am decupat doar o jumatate si apoi am prins cu clesti si am taiat din nou.

 Uite si rezultatul. inca nu e cel final, pentru ca apoi am adaugat si niste nasturi, cica ochii ursului :))...
David pe covoras, plus un semn de buna purtare :)) 

2 comentarii:

  1. super covorasul...talentata ce sa mai ...iar davidut este un scump chiar si cu semnul de "buna purtare" si sfatul meu:obisnuiti-va!cate vor mai fiii...aveti grija sa nu fie grave!!va pupam dulce de tot

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Deea!
    Pot spune ca acum face primi pasi cu adevarat. Merge prin casa voios si eu am grija sa-l premiez pentru asta, cu speranta ca nu mai intra frica in el :)) si eu sa nu-l vad iar mergand de-a busilea.

    RăspundețiȘtergere