Translate

vineri, 3 septembrie 2010

Timpul

...meu e din ce in ce mai putin.As vrea sa pot sa ma mai bucur de tot ce faceam inainte si de tot ceea ce fac acum.

Mi-e dor de handmade si nu de putine ori imi vin ideei dragute,asta se intampla mai ales pe la munca,ca sunt ocazii in care raman doar eu cu gandurile mele ascultand muzica,dar nu stiu cand voi putea sa le realizez,cel putin nu acum in perioada asta.
Daca as incepe acum sa va povestesc de ceea ce patesc la munca,ati rade,ati judeca sau poate ati ramane obiectiv vizavi de subiect.Nu voi povestii foarte multe,chiar mai deloc decat v-ati fi asteptat,dar totusi n-am sa las curiozitatea sa va roada,o sa va zic doar ca povestea celor de acolo se aseamana cu o telenovela proasta mexicana,cu amanti,tradare si minciuna,hotii si ipocriti.
In rest in drum spre serviciu am gasit intr-o vitrina,la o banca,o bicicleta foarte .interesanta,pe care as fi vrut sa o pot gasi si in magazine,dar din pacate.nu cred ca firma asta se gaseste prin Romania.Am sa caut mai atenta...
In rest toate bune si frumoase,asteptam marele eveniment,ziua lui David.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu