Translate

miercuri, 5 februarie 2014

Butterfly nail art

Ce frumos e atunci cand ai liniste si iti poti pune creativitatea la incercare. Macar 10% inspiratie si restul munca ta. Modelul e inspirat, dar imi place atat de mult incat ma bucur enorm ca am avut atat de multa liniste aseara ca am reusit sa imi pictez unghiile. Stiti ca sunt mama si asta efectiv imi ocupa tot timpul. E greu sa incerc macar sa pictez ceva si pe cealalta parte sa traga la propiu copii de mine. Am constatat ca cel mai bine fac un lucru, de orice fel, ma refer artistic, noaptea cand se asterne linistea peste casa mea :). Pana si videourile pentru canalul meu de youtube, le fac seara, cu greu si cateodata cand sunt mult prea obosita, dar nu vreau sa credeti ca ma plang. Va povestesc cum stau lucrurile. Pentru mine toate astea sunt ca o evedare, egoista cei drept, a copilului din mine. Imi face atata placere si relaxare ca nici oboseala nu o mai simt. O "pastila" de evadare si de rasfat pentru mine.
Asta am facut aseara :


2 comentarii: