Translate

vineri, 21 februarie 2014

Şal croşetat cu motive florare

Acum câțiva ani am găsit schița asta:

Şi tot de atunci m-am chinuit cu timpul, rabdarea şi priceperea schiței. Am căpătat experiență, dexteritate şi o dorință tot mai acută de a începe să lucrez acest şal.



Doar intamplator am ales să-l lucrez cu fir de acril Red Heart Detroit negru. Am cumpărat cateva fire şi am fost dezamagită de noua grosime a firului. Nu ştiu ce au facut, de ce înainte lucram lejer cu croşeta de 4, iar acum brusc am trecut la cea de 2.5, maxim 3 şi se pare ca nu e doar o problema la negru e generală. Cumpărasem firul pentru alt proiect, dar cum e vorba aia cu "nu este pentru cine se nimereşte".

 În alta ordine de ideei cam până pe la ora 7 seara lucrasem destul de mult din el.


Ştiu că nu este cea mai reuşită poză, dar cred că se observă cum prinde contur şalul meu.

Cum schița mi s-a părut incompletă, am apelat la photoshop, am întors imaginea, i-am dat print, am decupat, lipit şi completat cu pixul lipsurile. 


Apoi cu ajutorul unei rigle m-am ghidat rând cu rând să nu gresesc.

O să vă țin la curent în legatură cu progresul lucrului.

V-am pupat ♡♡♡!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu