Translate

duminică, 9 mai 2010

Cum ai putut ?

De ceva vreme ma chinui sa citesc miile de mailuri pe care le am in casuta de la yahoo. Ma refer la trimise de Cristina si Raluca , acele mailuri pe care mereu le gasesc amuzante , cateodate interesante si alte ori triste , ca si povestea ce urmeaza sa o insir aici putin mai jos . M-a impresionat cei drept prea mult , de aceea am decis sa duc mai departe acest mesaj , mail , prin intermediu blogului meu . In rest cred ca povestea in sine spune multe , deci tac si va las sa o cunoasteti ...














































2 comentarii:

  1. woow ... mi-au dat lacrimile ...
    Nu pot sa cred ca exista asa oameni!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Flore : Si eu am avut aceasi reactie ... trist sa aflam pe zi ce trece ca sunt oameni care se poarta asa si care nu au suflet deloc .

    RăspundețiȘtergere