Translate

vineri, 28 mai 2010

Leapsa ...


1. Ai o poreclă?
Amuzant , dar Tata imi zice fluturas , restul Mariposa sau Lori :P .  
2. Unde locuieşti?
Pe langa Bucuresti . Popesti Leordeni!
3. Ce înălţime ai?
Cred ca am 1,66 m 
4. Ai zi onomastică?
Clar . 18. Iunie. ( Astept cadouri ) 

5. Cu ce te ocupi?
In general sau acum ? 
6. Ai fraţi sau surori?
Am o sora , pe care o iubesc mult.
7. Limba maternă?
Limba romana

8. Limbi vorbite?
Limba engleza,spaniola mai bine decat prima.
9. Colecţii?
Colectionez poze cu fimiu , bijuteri handmade pe care le fac , dar intodeuna reusesc sa mai "pierd" una din colectie.
10. Număr la pantofi?
Traiesc pe picior mare. 40 :))
11. Şcoli absolvite?
Momentan liceu. Inca ma mai gandesc daca sa urmez o facultate sau nu . Pentru ceea ce vreau sa fac in viitor nu-mi trebuie decat imaginatie.
12. Materia preferată?
Ora de Desen.
13. Ce hobby-uri ai?
Sa pictez , sa fac bijuteri handmade , sa citesc si nu in ultimul rand sa-l plimb pe David prin toate locurile posibile.
14. Bani de buzunar?
O da ! Deci cam greu la capitolul asta , dar incerc sa nu raman fara bani in portofel :)) ... Se intampla rar sa reusec :)) 
15. Dorinţă?
Sa fie David fericit si implinit.
16. Vise?
Sa reusesc sa-mi deschis magazinul de handmade pe care mi-l doresc.
17. Număr norocos?
Nu cred ca am .
18. Ai vrea să revezi…
Primul zambet al lui David.
19. Ai animale de casă?
Doua cateluse,Lady si Dolly. Doi papagali, Mimo si Mimi.
20. Sentimentul cel mai preţuit?
Iubirea lui David.
21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă?
Cand a venit David pe lume. 


Dau mai departe leapsa lui :


Forfecutsa 
Laura
Deea
Madalina
Afro
Cosmi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu