Translate

marți, 16 noiembrie 2010

Colier "Pink & Violet"

Un nou colier care s-a lasat asteptat pe blog. L-am facut acum ceva timp, pentru nunta aia la care am fost si v-am vorbit. Trebuia sa se asorteze frumos cu rochia mea, dar cand sa le fac proba, mi-am dat seama ca m-as fi incarcat cu multe elemente, rochia cu floricelele alea + colierul, as fi aratat ciudat
In fine, am sa postez acum poze si va rog sa-l observati si asistentul meu, care e un scump !!!



Pret 80 ron 

Pentru comenzi va astept pe messenger sau mail la adressa lorena.francisc@yahoo.com

3 comentarii:

  1. E tare priceput asistentul!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bucuros e grasunu ca te-a ajutat la lucru;)). ti-ai tras un asistent pe cinste:D sa ne traiasca la amandoi.
    va pupa tata

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragul de el. Ma uitam azi la el, cand am facut pozele, nici nu am apucat sa pun bine colierul jos ca el a alergat si a pus mana pe el ... Abia am reusit sa fac pozele :)) ...

    Si noi te pupam !

    RăspundețiȘtergere