Translate

marți, 16 noiembrie 2010

Potret David

In ultimul timp dragul meu nu mai are stare deloc, dar absolut deloc! Cand e intr-un colt al camerei, cand e in altul. Rade si alearga peste tot. Scoate tot ce se gaseste din sertare si le imprastie prin toata casa. Partea trista, desi are multicele jucarii, nu prea le baga in seama. Il atrag alte lucruri. Am auzit ca e firesc acum, dar eu tot sper :)Printre altele ne confruntam cu cresterea maselutelor si este un pic cam matait, uneori, dar pentru asta sunt aici cu el sa-i alin durerea.Ne este dor si de tati,care pentru o perioada e plecat.Vorbim zilnic cu el.Iar uneori ma amuz de David ca imi ia telefonul si mimeaza ca si cum ar vorbi la telefon cu tati, numai ca doar el intelege ce zice.Varsta:) inca nu vorbeste clar...

4 comentarii:

  1. Mini Mariposul e deja un voinic, cred ca mai potrivit ar fi Mariposul Junior. E un dulce! semnat: Anonima din Ploiesti...

    RăspundețiȘtergere
  2. Servus Mari
    Nu iti face probleme din cauza máselelor...daca are ceva de plastic(mai ales de la frigider-NU congelator) E CEL MAI FERICIT...exista si un fel de crema Dentinox care a primit si fiica mea...
    Ai un blog superb si faci lucruri minunate!!!Tot inainte asa...lol..!!!
    Sorry,dar nu prea mai stiu asa bine románeste... :-(
    Daca vrei....tinem legátura
    Te saluta din Germania/Köln,Laura

    RăspundețiȘtergere
  3. Servus ! Multumesc pentru sfaturi. Salutari din Romania !

    RăspundețiȘtergere