Translate

marți, 16 decembrie 2008

Cum inveti un copil sa foloseasca Photoshop :

Azi eram la prietena mea Gabi , cu care ma inteleg extraordinar. Are un baietel,Victor, in varsta de 10 ani , sper sa nu-i gresesc varsta si o pisica scumpa foc , alba ca neaua .
Ma tot ruga de ceva timp sa-l invat sa lucreze in Photoshop si eram acolo cu pregatiri pentru a cumpara un laptop , m-a pacalit si a trebuit sa-i explic , tot ce face un layer , cum poate decupa etc.
Poza postata nu e foarte calitativa, asta pentru ca trebuia sa-i explic copilului nu sa-i arat cat muncesc eu defapt ca sa fac o fotografie sa arate bine din toate puctele de vedere .
In schimb m-a uimit foarte mult imaginatia lui . " Hai sa-i o facem pe Mitza cu 3 capete si sa o coloram " . Bine ca el saracu nu s-ar fi gandit la culoarea roz , dar mi s-a parut mie mai ok , mai ales ca Mitza e o ea , nu un el .
Ideea postului este : Vreau sa am din nou 10 ani si sa am imaginatia unui copil de varsta respectiva . Sa vad lumea prin ochii lor defapt , placuta si plina de basme . Mie una imi lipseste uneori aceasta lume , pe care si eu candva am avut-o , si daca aveam conditiile de acum , poate ca fotografiile mele erau mult mai frumoase si mult mai interesante .
@ Later edit : Deci am dat-o in bara : Are copilul 11 ani si 6 luni . Sa va fie clar ! :)) Nici mai mult nici mai putin ! Si ii place zoologia !

Un comentariu: