Translate

marți, 23 decembrie 2008

Pregatiri pentru Craciun

Unul face sarmalele , altul cozonacii , semineul este aprins , bradul straluceste si timpul trece.Asteptam cuminiti , ca nu mai e mult , mai exact 2 nopti si ne vom uita sub brad , dupa cadouri . Eu abia astept :) ! Emotionata , ca un copil mic , cu nasul pe geam, lipseste zapada , dar poate vine ea . Il astept pe Mos Craciun . Initial am vrut sa-l bat :)) sa-i iau toate cadourile , de egoista ce sunt , le vreau doar pentru mine , dar atunci mi-am dat seama ca sunt lucruri mult mai importante decat niste jucarii si m-am razgandit . Lucruri simple , dar pe care nu toti avem parte de ele si mai ales in perioada asta . Eu ce putin imi doresc sa am familia aproape , sa fie si Mariposul meu si sa ne intelegem bine .

3 comentarii:

  1. incet incet s-a pierdut spiritul Craciunului...acela de a aduce fericire si zambetul pe chipul celor dragi...de a aduce veselia in sufletul lor...tot mai multe persoane vad in Craciun un prilej de a darui lucruri scumpe persoanelor de langa ei, dar pe cat de scumpe, pe atat lipsite de suflet.
    sper totusi sa avem bucuria zapezii in zilele Craciunului, si nu mai tarziu...sa facem omuleti de zapada, si sa ne "bulgarim" pana obosim;))

    Primul nostru Craciun fericit impreuna Mariposa8->:X
    Te iubesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi se pare exceptionala poza! Aratati asa de senini, asa de copii! Asta poate ca si vrea Moshul: sa mai vada copiii din noi. Poate facem Craciunul viitor impreuna, mi-e prea dor de voi! Si sa ne rugam pentru cat mai multa zapada. Vin cu sania de la Bd:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca ceva:D Buza, roaga-te, daca facem sanie, sa nu-mi mai rupa nici unu' picioarele pe partie:))

    RăspundețiȘtergere