Translate

miercuri, 31 decembrie 2008

Mariposa in Second Life

Am descoperit un joc nou , mi-a mancat 4 zile din viata pana m-am plictisit de el .Mi se pare o varianta mai moderna a chat-urilor romanesti , tipicul Apropo.ro , si ceva din Sims 2,dar cu usor modificari . Nu esti singurul care te joci , poti comunica si cu alti din tara , dar si din lume.Normal romanul nostru , dragul de el , ramane tot roman si plin de el si deobicei se baga in seama cu tine pentru altceva mai mult decat o prietenie civilizata, dar nu contest faptul ca am intalnit oameni super ok , care te ajutau sa inveti un pic jocul asta, cum sa-ti cauti hainute si accesori pentru avatarul tau ( el normal vine de la mama lui banal si lipsit de "stralucire" ) si le multumesc pentru ajutor .Fotografia este un print screen a avatarului meu , usor modificata in photoshop .
In rest acest joc il consider pierdere de vreme .
Raman la clasicul meu messenger :) cu persoanele pe care le cunosc de foarte mult timp :) .Si daca tot vreti sa-l studiati si voi il gasiti aici dupa ce va creati un cont !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu