Translate

joi, 18 decembrie 2008

Seara mea romantica ...


Cred ca am foarte mult timp de cand
nu m-am mai plimbat intr-o seara de Decembrie prin Bucuresti . Nici una nu se compara cu cealalta , dar cea de aseara a fost mai speciala ca celelalte .
Nu stiu daca a fost faptul ca este Decembrie si ca astept venirea Craciunului , ca au fost beculetele acelea de pe bulevarde sau ca pur si simplu ca a fost el cu mine . M-am simtit extraordinar de bine , de indragostita si fericita . Te iubesc Mariposule !

Un comentariu:

  1. Indragostiti mereu, in fiecare zi mai mult ca in ziua precedenta...sunt lucruri simple care pot aduce fericirea, iar o plimbare in parc, in prag de sarbatori, sa ne inghete nasucurile, alaturi de tine Mariposa, e ceva ce-mi face inima sa bata si mai tare8->:X
    Si eu te iubesc mult:X

    RăspundețiȘtergere