Translate

sâmbătă, 3 ianuarie 2009

Imi urasc Routerul !

Anul trecut prin Martie am achizitionat un laptop si un router . De laptop nu ma plang , merge foarte bine si sunt foarte multumita de el . In schimb routerul meu scump si drag nu stie altceva decat sa-mi provoace dracii . Trasmite el ce trasmite , apoi pica . Pica frate si nu isi mai revine . Decat dupa un scos din priza , sau scos cablu de la internet . Mariposul zice ca e de la socurile de curent , dar mai da-le incolo de socuri de curent, mereu trebuie sa faca asa ? De exemplu si acum am patit-o , exceptand faptul ca sunt treaza de ieri dupa amiza si e acum sapte dimineata , ma aflu in bucatarie ( pentru ca asta e singurul loc unde pot fuma in interiorul casei ) , ma uit pe bloguri , vreau sa comentez ceva si POC ... PICAAA !!! Urca doua etaje , acum ! Nu faptul ca as urca doua etaje ma deranjeaza pe mine , dar frate , daca esti in curte si stai si tu la aer ca tot omul ( asta in timpul verii ) si iti pica netul ... Ce faci ? Ai trei soluti : 1. Inchizi laptop-ul si iti vezi de altceva ( Dar clar ca nu as face asta ) 2. Iti tragi cablu pana in curte( Si asta e mare prostie ) sau 3 . Urci iarasi 2 etaje si il scoti din priza ( Pe router , fi ar mama lui de router )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu