Translate

vineri, 9 ianuarie 2009

Mi-e scarba , foarte scarba ...

Sa mai vin "acasa" ... Urasc sa ma intorc in acel loc in care ar fi trebuit sa-l numesc camin . Nu mai simt nimic frumos , decat furie si nervii . Toate probleme mele se invart in jurul unei singure persoane , bunica mea . Am ajuns sa o urasc din tot sufletul , sa o urasc pentru ca e ipocrita , diabolica si parsiva . Adevarul ca foarte putine momente au fost cand m-am inteles cu ea , decat ma stiu mereu are ce sa-mi reproseze . Pentru ea munca in casa e mai importanta decat a face un lucru constructiv . A fost crescuta cu niste conceptii invechite si tampite . In fine cica asa sunt toti batranii . Unii innebunesc , alti mor . ( Asta e vorba lui Maripos )
Incerc zi de zi , sa-mi fac o viata mai frumoasa , mai plina de momente bucuroase si pe plan sentimental si pe plan financiar , dar minciunile si acuzatiile unei vrajitoare ma aduc la un moment de tensiune maxima . Pentru ca prin asta nu face nimic altceva de cat sa-mi puna parinti in cap .
Acum sincer imi vine sa ma duc , sa tot ma duc ... sa ma duc cat vad cu ochii si sa nu ma mai intorc ...

5 comentarii:

  1. heei !Ce-i asta?poate este o simpla cearta .Apreciaz-o totusi asa cum este ea ...o sa iti dai seama de asta cand nu o sa o mai ai ,o sa iti para rau de vorbele astea.Eu una as vrea sa mai am macar una din mamaici cu mine sa ma toace asa ...da sa fie cu mine.Sunt sigura ca are si momente bune si intelepte.Stii vb aia :zici ca ea si faci ca tine si o sa fiti amandoua impacate.
    capul sus!

    RăspundețiȘtergere
  2. ¨”°S•Mariposa•S°”¨9 ianuarie 2009 la 22:13

    @Flore : Momente bune si intelepte , femeia asta diabolica n-a avut niciodata... si crede-ma pe cuvant cand ma refeream la acele momente in care ne-am inteles bine , este ca i-am cantat in struna, ceea ce nu ma caracterizeaza pe mine ca persoana in mod normal . Apoi nu e vorba de doar o simpla cearta , ca deobicei nu pun la suflet chestiile minore . Si m-am saturat sa o aprezicez degeaba , pentru ca nu vad nici un lucru bun din partea ei . Am o vorba : Dupa o palma iti intorc si al doilea obraz , a treia oara urmeaza dosul . In fine Ideea e ca tare m-as bucura sa pot face cumva sa ma pot muta ...

    RăspundețiȘtergere
  3. uff..partea cu mutatul ... stiu cum este :( si eu mi-as dori sa ne putem muta sa avem casa noastra ...dar trebuie sa suportam ...altceva nu ai ce face in zilele noastre

    RăspundețiȘtergere
  4. ¨”°S•Mariposa•S°”¨9 ianuarie 2009 la 22:20

    E greu sa traiesti "la comun" , eu una m-am saturat de asta . Si asta e un motiv pentru care uneori urac Romania . Suntem saraci sa visam la o viata decenta ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta este trebuie sa invatam sa ne facem viata mai frumoasa macar din alte puncte de vedere ...este vine macar ca traim la comun si nu traim in strada ...crede-ma ..te inteleg destul de bine ... eu stau cu soacra ...nu cu bunica

    RăspundețiȘtergere