Translate

luni, 5 ianuarie 2009

Reteta mea de stres

Iei o bucata bunica invechita , cu 1000 de vorbe comuniste si 10000 de draci de dimineata.
Azi vine popa . Dumnezeule vine popa , sa sfinteasca casa, agitatie mare pentru "reteta mea de stres" . Fiind de religie catolica , cam toata familia mea .Asta , ma refer la popa , are o data exacta cand vine , isi anunta prezenta in casele enoriasilor cu 1000 de ani inainte . Saptamana trecuta mare scandal cu " reteta mea de stres" , care nu stie nimic altceva decat sa dea ordine. Acum ma gandesc ca Ceausescu a fost mic copil , pe langa ce am eu acum in casa . Ziceam de saptamana trecuta , intr-o frumoasa zi de dimineata , o noapte nedormita pentru ca n-am avut somn , ma aflat si eu in bucatarie , fumam cate o tigara , beam cafeaua,mai dadeam o dunga in Photoshop si isi face prezenta "bunica stresanta".Nici buna dimineata , nici f***te in gura , imi zice : Luni vine popa , sa faci curat in camera , sa stergi praful , sa strangi hainele etc. M-au apucat dracii . Oare la anii mei , n-am idee si eu cum se face curat ? Ok nu imi place sa fac , dar fac . Deobicei la mine in camera e dezordine pe birou , dar totusi ordine , pentru ca eu stiu mereu unde imi asez lucrurile . Uneori am nevoie de toate lucrurile pe care le am pe birou, chiar daca nu sunt asezate la dunga. Asa suntem noi artistii: ordonati in dezordinea noastra. Ii zic chestia asta si ii mai atrag si atentia ca de fiecare care data cand vorbeste cu mine nu stie nimic altceva decat sa dea oridine. Avem in general conflicte mai vechi , normal , ce am scris pe blog , ma refer la momentele triste din viata mea , era legat despre ea . Am cateodata impresia ca ma uraste . Nu e lucru nou nici pentru familia mea sa mai auda despre un conflict intre noi . De cate ori am incercat sa ma impac eu cu ea , Dumnezeu stie . In general eu nu pot fi suparata pe cineva mai mult de 5 minute , ma supar repede , dar imi trece la fel de repede . Ea pe de alta parte nu e asa . Daca i-ai gresit , te tine minte toata viata si uneori ma intreb , cum o iarta Dumnezeu , sau cum mai are curajul sa mai mearga la biserica si sa se impartaseasca ?

4 comentarii:

  1. ufff, sa inteleg ca nu ne-am trezit azi asa cum trebuia:(...si ma gandeam toata dimineata la faptul asta: ca vina popa si ca va intra val vartej peste tine si te va trezi:(

    de ce a trebuit sa plec azi la inventar, in loc sa stau acasa langa tine si sa am grija de tine Mariposa?

    te iubesc, si as vrea sa te vad zambind, asa cum ne zambeste soarele in fiecare zi, chiar si dintre nori:X

    RăspundețiȘtergere
  2. uhh.asta-mi aduce aminte de bunica mea.stiuu cum e.din nefericire.zic.

    RăspundețiȘtergere
  3. niste stresante :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu serios.E atat de aiurea sa stii ca stai cu cineva care efectiv.Da senzatia ca iti vrea raul in permanenta..Fie el cat de minor acel..."rau".Pe cand, de la o bunica astepti: intelepciune, intelegere, bunatate.

    RăspundețiȘtergere