Translate

miercuri, 13 ianuarie 2010

Cine se scoală de dimineață ...

... carte apucă. Mi-am luat prima carte din seria Jules Verne din coleția Adevărul. Azi noapte mi-am pus ceasul să sune pe la 5:30 dimineață, am rugat-o pe mama să mă trezească și dacă nu reușește cu vorba bună să încerce și cu un lighean de apă rece, doardacă e nevoie. Bine că n-a fost, deși am dormit doar 4 ore. În fine m-am trezit și pe la 5:50 eram deja în drum spre chioșcu de ziare. Ajung acolo cer cartea, tipa îmi spune : Nu am decât 3 bucați. Primul gând a fost că nu o să-mi dea carteagigitjari , că le are rezervate (se mai practică asta în unele părți, cel puțin așa am auzit eu), dar mi-am revenit repede la realitate penat și i-am spus că vreau și eu una. Foarte bine până aici, îi scot o hârtie de 50 de lei și-mi spune că n-are să-mi dea rest. doa O rog să-mi păstreze una până mă duc la magazin să schimb bani. Mă duc schimb bani și fug iarăsi spre chioscul de ziare să-mi cumpăr cartea, defapt ziarul împreuna cu cartea. Am luat cartea fără ziar, nu știu de ce, dar i-am zis că nu mă interesează ziarul, ce mai conta frate ziarul, când îl pot citi pe net, important era că din alea 3 cărți pe care le avea, am apucat și eu una. Și ca să întelegeți de ce era baiul așa mare, vă spun acum. Locuiesc în Popești Leordeni, la nici 10 minute de Piața Sudului din București cu masina, dar că să ajung acolo trebuia să iau maxi taxi și riscam să nu apuc nici acolo cartea. Deci mă intorc fericităsenyum acasă cu cartea în mână peaceși cu planuri pentru săptămâna viitoare , să dorm mai mult Marți seara și să mă trezesc de dimineața mai odihnită.

6 comentarii:

  1. valeu maica, tu n-ai somn! nici n-ai zice ca ai copil mic acasa:P zuzo..si asa faci in fiecare miercuri dimineata?

    RăspundețiȘtergere
  2. ¨”°S•Mariposa•S°”¨14 ianuarie 2010 la 00:25

    @Forfecutsa Trebuia să mă trezesc așa de dimineață să prind cartea , că altfel îmi parea foarte rău . De când am văzut reclama la tv am zis că vreau neapărat să-mi fac colecția Jules Verne.Apoi chiar că zici că n-am copil mic acasă. Asta pentru că e un bebe foarte foarte cuminte.
    Și da asa o să fac in fiecare Miercuri dimineața .

    RăspundețiȘtergere
  3. tweety'lik cristinik14 ianuarie 2010 la 01:29

    hihi..ce tare esti...mai ales cu ligheanu cu apa =))
    forfecutsa.pupicei...esti suparata pe me de nu mai raspunzi pe mess??

    RăspundețiȘtergere
  4. ¨”°S•Mariposa•S°”¨14 ianuarie 2010 la 01:38

    @Deea : Nu cred ca e suparata , doar ca acum e un pic cam ocupata . E o fata de treaba nu cred ca face deastea ... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  5. fetelor, sunt zapacita foc in perioada asta...Deea, sa stii ca iti urmaresc blogul, pe ascuns asa:P

    RăspundețiȘtergere
  6. ¨”°S•Mariposa•S°”¨14 ianuarie 2010 la 21:13

    Ce ziceam eu :D... Pupici !

    RăspundețiȘtergere