Translate

duminică, 10 ianuarie 2010

Madalina

Nici nu mai știu câți ani au trecut de când o cunosc pe Mădălina . Am fost vecine de cartier , pe undeva prin Berceni . Dacă mint cer să-mi cer scuze, dar cum am precizat mai sus nu prea mai știu sigur, cred ca anul ăsta se împlinesc 10 ani de când ne cunoastem .La fel cu ajutorul Monicăi . Mai nou în ultima vreme ne-am apropiat mai mult din pricina sarcinilor noastre. În cateva lunisoare ar trebui sa nască și ea . Am aflat că va avea o fetita , o va chema Natalialove .

rosEa este Madalinaros
Si cu la fel de mult drag pentru ea :







6 comentarii:

  1. Lore, prietenele tale sunt foarte norocoase sa te aiba alaturi.
    iar medalioanele sunt superbe, ai un talent fantastic.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. ¨”°S•Mariposa•S°”¨11 ianuarie 2010 la 22:12

    @Forfecutsa : Moni si tu te numeri printre ele , asa ca in curand sa mai dai o vizita pe aici :D ... Te anunt eu mai exact ... Pupici si multumesc pentru vorbele frumoase !

    RăspundețiȘtergere
  3. draga de tine:D esti o comoara:*

    mai baga poze cu davidutsu:X

    RăspundețiȘtergere
  4. ¨”°S•Mariposa•S°”¨12 ianuarie 2010 la 00:48

    @Forfecutsa : In curand o sa mai pun si poze cu David ... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  5. la multi ani bai pe anul asta si sper sa ajung sa ne vedem si noi ca tot vreau si nu apuc...pana atunci ....olellele bebe:P:) fosta ta colegutza de generala,alexandra avramov:*

    RăspundețiȘtergere
  6. ¨”°S•Mariposa•S°”¨13 ianuarie 2010 la 09:04

    @Alex : Să trăiești 1000 de ani , ce dor îmi este de tine ... Sper să ne vedem încurând. Pupici și mulțumesc de comment !

    RăspundețiȘtergere