Translate

vineri, 31 octombrie 2008

Azi nu am chef :

Sa ma trezesc/Sa ma scol din pat/Sa ma duc la baie/Sa ma spal pe dinti/Sa ma imbrac/Sa ma machiez/Sa ies din casa/Sa vad lumina soarelui/Sa ma merg pe strada/Sa astept maxitaxi/Sa suport aglomeratia/Sa iau metroul/Sa suport iarasi aglomeratia/Sa ma duc la serviciu/Sa-mi suport colegii/Sa-mi vad sefu/Sa ma enervez ca nu imi merge solftul in care operez/Sa dau explicatii/Sa ma uit la ceas/Sa ma gandesc ca mai e putin si trebuie sa ma duc acasa/Sa iau din nou metroul/Sa ma urc in maxi taxi in aceasi aglomeratie/Sa ajung acasa/Sa fac baie/Sa ma spal pe dinti/Si sa ma culc.

Si totusi am facut-o :(

Un comentariu:

  1. aceeasi rutina zi de zi, aceleasi lucruri zi de zi...sper sa reusim sa le schimbam un pic...sau total:D

    dar...cum ziceam intr-un post anterior, toata aceasta rutina e minunata pentru simplul fapt ca trecem impreuna prin ea zi de zi...alaturi de tine:X

    RăspundețiȘtergere