Translate

joi, 2 octombrie 2008

La multi ani Mariposule


Multumesc pentru ca esti langa mine . Multumesc pentru ca imi porti de grija. Multumesc pentru ca ma ajuti sa trec de toate greutatile de zi cu zi si mi le faci mai frumoase. Multumesc pentru ca ma respecti , ca ma alinti si multumesc pentru ca imi scrii aici, asa cum ai promis , desi tot ce scrii , stiu deja , ca te aud spunandu-mi toate acestea clipa de clipa.Multumesc ca esti cum esti , ca nu poti fi rau si ca iubirea ta este ca un scut peste tot ce e rau in viata mea . Multumesc pentru ca ma iubesti ....

Un comentariu:

  1. Asta sunt eu zi de zi, clipa de clipa. Te iubesc sincer, te iubesc curat, si te iubesc pentru toata viata. Nu am alt scop in viata decat fericirea ta mariposa, pentru ca fericirea ta e fericirea mea...asa suntem amandoi fericiti mereu:X.

    TE IUBESC!

    RăspundețiȘtergere