Translate

miercuri, 15 octombrie 2008

Ce e iubirea?


O intrebare la care nimeni pana acum nu cred ca a reusit sa dea un raspuns, sau poate a gasit un raspuns, ieri, dar azi sigur acel raspuns s-a modificat, si maine se va modifica din nou....De ce? Simplu: Iubirea e o insiruire si o adunare de sentimente, de trairi, de intamplari, care apropie si mai mult 2 persoane. Iubirea e ceva ce nu poate fi controlat, ci doar traita, simtita, in fiecare secunda, cu intensitate din ce in ce mai mare. Azi poti sa iubesti la persoana de alaturi zambetul ei de dimineata, dar maine sigur vei iubi felul in care te dojeneste. Si exemple pot fi multe, atat de multe pentru fiecare zi in parte.

Zilele trecute ma intreba mariposa mea de ce o iubesc...si ma gandeam la toate motivele pentru care o iubesc atat de mult,o iubesc pentru ca exista, pentru ca e in fiecare zi alaturi de mine, pentru ca ne petrecem fiecare secunda impreuna.

Te iubesc!

8 comentarii:

  1. ¨”°s•Mariposa•s°”¨15 octombrie 2008 la 15:08

    Ai dreptate ,iubirea este insusire si o adunare de sentimente etc. Dar odata cu ea vine si teama. Si atunci te zbati intre ceea ce simti si ceea ce crezi . Teama de a nu sufoca , sau poate a nu fi in stare sa o oferi tot ce merita persoana pe care o ai alaturi . Teama dea nu dezamagii sau a nu fi dezamagit . Iubirea nu e mereu roza asa cum o vezi , si nu mereu te face sa razi de fericire . Te face sa si plangi , sa suferi si sa te gandesti daca merita iubesti . Cand te-am intrebat de ce ma iubesti asa mult , am facut-o cu gandul ca ma cunosc destul de bine , si nu mereu ti-am oferit tot ce as fi putut oferii. Ti-am spus ca nu sunt mereu minunata si de multe ori , nu ma mai pot controla din cauza problemelor si nu pot decat sa fac rau . Rau pe care stiu ca ti-l am facut , poate mai mic , poate mai mare,chiar nu mai conteaza acum. Dar l-am facut. M-ai iertat cand poate nu meritam sa ma ierti si stiu ca ai facut-o pentru ca iubesti . Dar tot nu pot sa accept ca un om poate iubii asa cum o poti face tu . Esti minunat ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa cum ziceam, e o adunare de sentimente, de ganduri. Nu am zis ca sunt doar ganduri minunate, sentimente placute, asa cum nici un om nu e perfect. Fiecare are calitati si defecte, dar ceea ce conteaza este intregul, nu bucatile. Si asta iubesc eu la tine, intregul, pe tine

    RăspundețiȘtergere
  3. ¨”°s•Mariposa•s°”¨15 octombrie 2008 la 15:42

    Ei bine nu aveam de unde sa ghicesc ca te referi la toate , nu numai la cele roz . Adevarul e ca zi de zi te vad euforic , ceea ce imi da de gandit ca vezi doar lucrurile dulci. Ti-am mai zis , esti minunt si bun cu mine , esti tot ce mi-am dorit si pentru asta TE IUBESC ! Cu toate temerile mele , stiu ca esti sincer si nu ma minti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Starea mea de euforie, e de fapt stare de fericire, alaturi de tine. Nu vad doar lucrurile roz sau dulci, dar nu inseamna ca trebuie sa le vad doar pe cele gri...le vad la un loc, impreunate, si asta nu schimba cu nimic ceea ce simt pentru tine, pentru ca te iubesc asa cum esti tu....vorba aia: in carne si oase, cu suflet cu tot:*.

    Poate ti-e teama sa nu fiu ireal, dar la fel ma simti alaturi de tine, in carne si oase, cu suflet cu tot, deci sunt cat se poate de real....si sunt numai al tau:X

    RăspundețiȘtergere
  5. ¨”°s•Mariposa•s°”¨15 octombrie 2008 la 15:52

    Pot sa te scot la licitatie :D ? M-as imbogatii sunt multe care ar vrea sa aiba ce am eu :D ...
    ( Intrabarea pare un pic ironica ... Deci sa nu uitam ca si partea asta din mine e mai mereu prezenta ... Nu stiu cum ma suporti :P )

    RăspundețiȘtergere
  6. Te-ai imbogati material...dar sufleteste??? Nu, nu vreau sa ma scoti la licitatie, pentru ca nu vreau sa ofer nimic din ce am si altcuiva...sunt un egoist, si vreau sa-ti ofer tie tot ce am eu:P

    Si jumatatea ta ironica are acelasi loc in inima mea ca jumatatea ta buna, si calda, si iubitoare. Nu trebuie sa te suport, pentru ca e suficient ca te iubesc!:X

    RăspundețiȘtergere
  7. ¨”°s•Mariposa•s°”¨15 octombrie 2008 la 16:14

    E grav , daca tu ma vezi pe jumatati . Daca nu sunt ironica , sunt buna si invers ... Speram si eu ca poate nu vezi atata defect in mine :)) ... Dar fie ...I bad and I like it ;;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu degeaba gemenii sunt doi, dar eu vad persoana ca intreg, nu jumatatile:*...You are bad, you like it, and I Love You!:X

    RăspundețiȘtergere