Translate

miercuri, 29 octombrie 2008

My favorite movie ...


Ufff, simt ca am neglijat putin blogul asta. Nu am mai scris de ceva vreme, nu ca as avea ceva nou sau extraordinar de spus. Dar uneori aici incerc sa-mi arunc gandurile. Nu cele ascunse (Trebuie sa am si eu secrete) normal.
Deci cum spuneam, despre ce as vrea sa scriu acum. Am in ultimul timp o pasiune pentru un serial. Eu, care normal si sincer spun acum nu prea ma uit la televizor si nici macar laptopul nu-l folosesc pentru a viziona filme. Ma gandeam inainte ca e mai util sa-l folosesc pentru Photoshop sau mai nou AutoCad.
Bine nu va ganditi ca abia astept sa ajung acasa si sa se faca ora X si eu sa ma asez frumos in canapeaua mea rosie (de care sunt foarte mandra) si sa deschid ditamai LCD-ul :)) care e in living. Nici de cum asa ceva. Ajung frumos acasa, mananc cu Mariposul. Facem baie. Fumam o tigare, care e tocmai buna dupa o masa copioasa si o baie fierbinte. Se face in jur de, maxim, ora 21.00. Si ce sa facem, ce sa facem??? Hmm, lucruri interesante ... Nup! E prea devreme :)) Dupa ora 22 ... Glumesc! ... Vorbim! Dar cat sa vorbim. Ca toata ziua o facem. Pe mess la serviciu, in pauzele de tigare la telefon. Suntem nedespariti si foarte comunicativi. Fie asta e alt subiect.
Si pentru ca am momente in care nu ma mai pot concentra pe laptop la programelele mele dragute si simpatice cu care reusesc sa-mi pun in aplicare ideeile artistice ;)) ... Am gasit o solutie, (Traiasca torrentul nostru), Mariposul a tras cateva seriale pentru tata, care ne dispera ca vrea filme (Povestesc alta data si subiectul cu tata). Fie, sa ne uitam la niste filme ... Ne uitam intr-un weekend la cateva filme, apoi au urmat cateva episoade din "Criminal minds" si acum chiar si seara ne uitam la el. Daca stau bine si ma gandesc ca nu este tipul ala de serial nemaivazut sau nemaiauzit, dar are ceva special care ma face sa ma concentrez asupra actiunii lui.
Si ca sa nu ma intrebati care e personajul meu favorit, va spun acum : Dr. Spencer Reid.
Sunt si fan C.S.I. :)

Un comentariu:

  1. Intr-adevar, e un super serial, captivant, care pune accent pe logica fiecaruia. Dar vizionarea acestui serial, sau al oricarui film, in general, nu ar fi deloc la fel daca nu am fi alaturi, sa ne uitam:X:*.

    Apropo...am ajuns sa "rontaim" cate 4 pungi de seminte pe parcursul doar a unui episod:">

    RăspundețiȘtergere