Translate

miercuri, 17 iunie 2009

Buna bunul meu prieten,Stefano !

Cu ani in urma, am cunoscut un om , care locuieste in cealalta parte a lumii si care mi-a devenit prieten de suflet . Locuieste acolo unde poate multi vor sa ajunga sa-si implineasca visele , dar totusi este un om normal, cu nevoi normale , un bun ascultator si un om special pentru mine . Ne cunoastem din 2004 , de cand aveam aproape 17 ani si abia descoperam tainele internetului , graficii pe calculator si nu mai vorbesc de messenger .
Ce vremuri ! Stateam nopti intregi si discutam despre toate lucrurile posibile si nici nu simteam cum trece timpul si se face dimineata si trebuia sa merg la scoala.
In ultimul timp nu prea am mai putut vorbi , dar cand am facut-o ultima oara , l-am intrebat daca nu cumva mai are fotografiile pe care-i le-am trimis de lungul timpului si spre uimirea mea inca le mai avea . L-am rugat frumos cand are timp sa-mi le trimita si azi m-am trezit cu o surpriza pe mail .
Am sa postez aici cateva dintre ele , care nu mi se par mie foarte penibile ;)) ...

Si acum vreau doar sa-i multumesc pentru rabdarea care a avut-o atatia ani sa vorbeasca cu mine ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu