Translate

duminică, 21 iunie 2009

Maine incepe stresul

Multi la varsta mea , sunt in anul 4 de facultate , nu asteapta copii si viseaza sa-si dea licenta si apoi sa-si faca masterul , bla bla bla ... In fine , as fi putut si eu sa fac toate chestiile astea la timpul lor , dar drumul meu a fost mereu altul si mereu am facut ce mi s-a parut mie ca ma avantajeaza si ca imi place . N-am sa povestesc ce am facut pana acum , in cateva randuri, doar vroiam sa ajung la concluzie : maine incep sa dau examenul de Bacalaureat, primul examen dupa multi ani (in afara de cel cu permisul auto , de anul trecut ) . Nu stiu daca am emotii, inca nu se arata defapt ...Dar sper totusi sa trec si peste hopul asta ,mai ales ca am o parere foarte proasta despre invatamantul de pe meleagurile noastre si voi incerca serios sa nu ma enervez .

...

Azi mama ne-a adunat pe toti : eu, Mariposul , Monica si Mircea si am fost la biserica. Initial n-am vrut sa merg , dar nu i-a trebuit mult sa ma convinga mai ales ca mi-au zis sa-i duc cu masina. Cum eu de altfel pun foarte greu mana pe ea :)) , din diverse motive , cica sunt gravida si ar fi bine sa nu exagerez conducand , apoi tata e de fel prea exigent si cere prea multe de la mine , mai ales ca eu prea multa experienta nu am , spre deosebire de el care e sofer profesionist .
In fine dupa experienta cu Gabi , prietena mea care m-a lasat sa conduc mai departe de Strada Scolii unde locuiesc , n-am mai iesit decat azi pana la biserica si inapoi . M-am descurcat foarte bine si iar mi s-a deschis apetitul de condus . Sper ca dupa ce se naste David sa pot conduce si eu mai mult :D ...

4 comentarii:

  1. felicitari pentru inceputul frumos si promitator:*

    te iubesc si iti tin pumnii in continuare:X

    RăspundețiȘtergere
  2. ¨”°S•Mariposa•S°”¨22 iunie 2009 la 19:40

    Da un 8 e o nota de trecere :D ... sper sa nu scad mult la scris ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. bafta multa in continuare si tinem pumnii! burtica tine cu tine, va sufla tot , asa ca fara emotii va rugam :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ¨”°S•Mariposa•S°”¨29 iunie 2009 la 19:06

    Stiu ca tine cu mine !
    Mi-a purtat foarte mult noroc !

    RăspundețiȘtergere