Translate

luni, 29 iunie 2009

L-am ars pe Michael Jackson !

Vecina mea Elena , o fata infocata a decedatului , a venit azi la mine sa-i fac cercei cu dansul. Vreo 2 perechi plus un medalion . Ma apuc eu de treaba si ma duc jos in bucatarie , bag la cuptor , langa painea care se prajea a lui mama , dau focul la minim , dar din pacate cuptorul era prea incins. Nu mi-am dat seama de asta sincera sa fiu si dupa 15 minute ma duc sa-mi iau "opera" .
Era si mama prin preajma , injur de nervii si pun tava in chiuveta sub jet de apa , iar mama : L-ai ars pe Michael !!!!!!!! ....
Acum trebuie sa ma reapuc de treaba :( !

@ Later edit : Si ca sa vezi treaba !!! Si mama a ars painea !!!! Acum am venit de jos din bucatarie unde era un fum de taiat cu sabia ...
Asa mama asa fiica... :))

9 comentarii:

  1. =)) cum ai putut face asa ceva?:))...lasa mariposa ca-l faci din nou, si mai frumos:D

    RăspundețiȘtergere
  2. ¨”°S•Mariposa•S°”¨29 iunie 2009 la 17:12

    Haide tu ... Putin respect pentru "the king" ... Plus ca nu sunt eu vinovata... Ce cauta mama sa prajeasca paine cand m-am apucat eu de treaba ?????

    RăspundețiȘtergere
  3. =)) SI MAMA CUM A REUSIT SA ARDA PAINEA?:))

    OFFFF....GREU CU FEMEILE IN BUCATARIE...NOROC CU NOI BARBATII CA STIM SA GATIM=))

    RăspundețiȘtergere
  4. ¨”°S•Mariposa•S°”¨29 iunie 2009 la 17:32

    O daaaaaaaaa ... Tu vorbesti :)) ... Care gatesti doar oua cu cartofi prajiti :)) ...

    RăspundețiȘtergere
  5. ¨”°S•Mariposa•S°”¨29 iunie 2009 la 17:33

    Am fost rea ! ... Tine cu tine David ! ... A inceput sa pocneasca rau !

    Vai tu nu pot sa zic nimic de tasu :">!

    RăspundețiȘtergere
  6. NORMAL CA NU...NOI NE APARAM CA INTRE BARBATI:D....GLUMESC MARIPOSA:*

    SPER SA SE POTOLEASCA REPEDE CA SI-O FURA DACA TE MAI LOVESTE;))

    RăspundețiȘtergere
  7. ¨”°S•Mariposa•S°”¨29 iunie 2009 la 17:51

    Tradatorule ! El tine cu tine si tu il pedepsesti !!!
    Lasa ca vb eu cu el sa ti-o furi cum ti-ai furat-o ieri !

    RăspundețiȘtergere
  8. las ca s-a ars singur :) la cate medicamente baga in el...si-a dat singur foc la valiza :)

    RăspundețiȘtergere
  9. ¨”°S•Mariposa•S°”¨29 iunie 2009 la 18:59

    Da asa este ! ... Pacat de el !

    RăspundețiȘtergere