Translate

vineri, 26 iunie 2009

Trist dar adevarat !

Dupa examenul de la romana scris , am ajuns franta acasa si am cazut lata in pat . Am dormit pana a venit Mariposul acasa. Pana s-a incalzit mancarea pentru cina , ne-am uitat la TV la stiri si am inceput sa plang la reportajul despre Michael . Nu stiu daca moartea lui m-a emotionat foarte mult , cat reportajul despre venirea lui de acum cativa ani in Romania. N-am stiut ce isterie a provocat , poate eram prea mica sa-mi dau seama ce inseamna el , ce a insemnat venirea lui intr-o tara cum a fost si cum este Romania si la ora actuala.
Oricum eram si sunt plina de draci dupa examen , m-a deranjat mult felul lor de a ne trata . Serios a fost foarte aiurea .Vorba celor de la TV , ca la "mititica" sau chiar mai rau . Sunt scarbita de minister si de oameni de la minister . In fine ar fi mai multe de spus dar sunt foarte nervoasa . I-as arunca pe toti in mare si as face o ciorba pentru rechini . Sa ii ia dracu pe toti de acolo !!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu