Translate

miercuri, 24 iunie 2009

Emotionant !

Am obiceiul zilnic de a verifica actualizarile blogurilor pe care le urmaresc si cum azi e o alta zi , am dat de un "post" foarte dragut si emotionat .
De la "Nazdravaniile unui spiridus" , o prietena care am gasit-o acum cateva luni pe un forum cu mamici :) ...

Deci , postez si eu aici :

Stimate domn,

Imi permit sa va scriu deoarece consider ca imi veti fi de un mare ajutor, peste cateva luni.
Tocmai m-am mutat intr-un mic apartament, delicat si foarte confortabil. Sunt bine gazduit, bine hranit si nu mi se cere nimic in schimb, simpatic, nu-i asa?
Problema este ca, proprietara mea, o doamna foarte draguta de altfel, m-a avertizat deja ca ma va da afara din apartament cateva luni mai tarziu. Mi-a reprosat ca nu va mai avea loc pentru mine, ca voi fi prea energic. E adevarat, cam deranjez, dar cred ca dumneaei e cam dura. Insa mi-a spus ca, decizia sa e fara apel, cica ii provoc greata, iata ce mi-a trantit cand am vrut sa negociez contractul cu ea.
Nestiind unde sa merg la acel moment, deoarece nu sunt prea independent, va rog mult sa dati dovada de ospitalitate si sa ma primiti in caminul dumneavoastra.
Sper ca nu abuzez astfel de ospitalitatea dvs, dar daca ati putea sa pregatiti un mic coltisor, cateva lucrusoare, un patut caldut, ceva de mancarica, un loc unde sa-mi fac nevoile si mai ales multa dragoste, caci am mare nevoie, v-as fi vesnic recunoascator!
E adevarat: nu sunt un locatar de vis: nu pot sa platesc chiria si in general fac multa dezordine.
Ah, o ultima chestiune: Nu va pot promite ca nu voi face zgomot, ca nu va voi strica noptile , nici ca nu voi monopoliza toata atentia asupra mea, dar, va promit in schimb, toata dragostea din lume. Daca sunteti de acord, va voi numi: TATI !!!!

Trebuie sa va spun de asemenea, ca sunt foarte grabit sa va intalnesc, actuala mea proprietara, mi-a vorbit asa mult de dvs, ca deja va iubesc foarte mult!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu