Translate

miercuri, 23 septembrie 2009

Chiar inainte sa nasc ...

... in saptamana respectiva m-am apucat de acest sal , n-am avut liniste pana nu l-am terminat ... Sincer parca o parte din mine stia ca nu o sa mai am timp , cel putin pentru o perioada sa mai crosetez , asa ca Joi 10.Sept.2009 era gata . Din pacate nu am avut cum sa-i fac poze atunci . Am reusit abia ieri :D , in varianta fara burtica ...
Modelul este destul de simplu , nu am facut decat sa cresc numarul de picioruse , iar ciucurasi au la capat bilute verzi din sticla :DSi uite rezultatul final pe "model" (adica "yo" :P )

4 comentarii:

  1. ce frumoooos eeee :)
    :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. ¨”°S•Mariposa•S°”¨23 septembrie 2009 la 11:34

    @Forfecutsa : Multumesc mult de tot :X:X:X !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos;))...dar cum ai zis si tu, in ultimul timp nu prea mai este foarte mult timp pentru astfel de lucruri...cel putin nu momentat:).

    te sarut dulce:*

    RăspundețiȘtergere
  4. ¨”°S•Mariposa•S°”¨23 septembrie 2009 la 14:20

    @Mariposul : O sa-mi recastig eu timpul pentru crosetat :P ...
    Te sarut si eu :X:X:X:X:*

    RăspundețiȘtergere