Translate

duminică, 20 septembrie 2009

Ieri am facut o saptamana :D

Mini Maripos : "Sa va povestesc cum mami ieri a facut misto de mine;)) .. M-a imbracat in roz ... Pai sa vezi ce ma cert eu cu ea cand o sa cresc mare ... Pai ce crede ea ca are fetita ... Eu sunt baiat mare , ieri am facut o saptamana si uite ce imi face ea ." :))
" Apoi tati ca sa ma calmeze mi-a dat sa beau laptic la biberon si cum mami e fricoasa rau statea ca o cotzofana langa tati sa vada daca nu cumva patesc ceva ... Ce crede ea ? Ca tati nu ma iubeste si nu stie sa aibe grija de mine ? ... "

"Tot ieri am facut si a doua baita ... N-am mai plans ca e apa uda si chiar ne-a placut ... Mai ales cand mamaie ne-a facut masaj cu ulei si ne-a imbracat ca o babutza ..."

"Apoi mi-a dat mamaie sa papam cu biberonul si am "lesinat" de somn pe umarul ei "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu