Translate

joi, 24 septembrie 2009

Uite cum ne jucam noi

4 comentarii:

  1. scumpul de el....deja ne jucam cu jucariile:D...maine poimaine vrea si o masina;))

    abia astept sa ajung acasa sa ne jucam impreuna!:X

    RăspundețiȘtergere
  2. ¨”°S•Mariposa•S°”¨24 septembrie 2009 la 18:10

    @Mariposul : Eu zic ca poate vrea un avion ;)) ...

    Si eu abia astept sa vii acasa ... Te iubim :X !

    RăspundețiȘtergere
  3. so cute....te topesti la asa imagini 8->...si uite la el ce bine tine jucarioara in manute...un adevarat barbatut mariposel..poop

    RăspundețiȘtergere
  4. ¨”°S•Mariposa•S°”¨26 septembrie 2009 la 15:47

    @ Laura :
    Laurici >:D< ... Ce dor imi este de tine ...
    Intr-adevar te topesti cand vezi astfel de imagini ...
    Tinea jucaria asa de bine ca era domnisoricul nervos ... imi dau seama ca asa imi face si cand imi prinde degetele mele prin manutele lui ... E un scump ...

    Pupici lui Razvanel !!!

    RăspundețiȘtergere