Translate

sâmbătă, 26 septembrie 2009

Poarta-ma mami

Nu de mult timp am descoperit un blog chiar cu denumirea titlului meu ,unde subiectul este chiar asta , mama sa-si poarte puiul in brate , pentru a ii arata mai mult iubire si protectie . Pe langa asta ideea unui sling, wrap sau cum s-or mai numi ele, sunt frumos colorate si foarte practice.

De cand am "descoperit" asta mi-am zis ca trebuie sa fac si eu asa cu David . Am incercat azi cu un sal de-al meu , primit cadou de la prietena mea Gabi , care il avea cumparat de la Paris de acum multi ani . Imi spuse-se ea cat timp, dat spre rusinea mea am o slabiciune in a nu retine cifre si foarte rar nume , dar asta e alta poveste .

Si iata-ma incercand , nitel asa prin dormitor , fara sa ma vada nimeni din casa , ca "babele" ( parca le aud) : Vaaaaaaaiiii !!!! Nu tii copilul drept , il cocosezi ... Vaaaaaaiii nu esti sanatoasa !!!! ...



2 comentarii:

  1. cu o mare intarziere si merit bataita ajung si eu pe blog

    bine ai venit David! bine sa va fie de acum incolo impreuna , toti trei! numai zile senine si pace in suflete :)

    eu am ceea ce se numeste in romana" treaba lui" ca nu s-au hotarat.material ; bumbac usor elastic, bucata de material lunga de cam 6 metrii, in parte din centru latime cam 80cm -1 metru si se subtiaza spre capete usor ajungand la 20 cm. asta se infasaora in jurul tau in cateva moduri si copilul se poarta in el de la nastre pana la varsta mari(2-3 ani) schimbi pozitia. nu e nimic greu de facut ca sa stiu care e mijlocul e pusa o alta bucata de material peste. infasurarea se invata si gata poti face singura si ieftin fara sa dai o gramada de bani.

    RăspundețiȘtergere
  2. ¨”°S•Mariposa•S°”¨6 octombrie 2009 la 10:29

    @Povestitorul :

    Multumim mult pentru urari . Va dorim acelasi lucruri frumoase si pline de viata .
    Cat despre ceea ce zici tu , chiar as vrea sa vad unul ... cred ca mi-as face cu prima ocazie ...
    Pupici de la noi !

    RăspundețiȘtergere