Translate

vineri, 25 decembrie 2009

Cel mai frumos Craciun din viata noastră !

Asta pentru că il petrecem in 3 celebrate, pentru prima oară și faptul că suntem împreună ne bucură extraordinar de mult sengihnampakgigi .

Am primit de la prietena noastră Laura un costumas de Mos Crăciun și l-am imbrăcat incă de ieri pe David in el.

Cu toate astea să știti că a venit și adevăratul Mos Crăciun ros și încă mai trebuie să sosească . Mi-a spus mie că a uitat o parte din cadouri și o sa revină până de revelion .










Tot ieri ne-au colindat prietenele noastre Elena, Juli și Lorena.
David a inceput să cânte cu ele .
A fost foarte frumos!
Apoi am facut cățiva pasi cu mamaie .Tare s-a mai bucurat David!



Tot azi am împlinit 1 un de la logodna noastră!

7 comentarii:

  1. Adorabil! Sa va dea Dumnezeu ca fiecare Craciun sa fie cel mai frumos din viata voastra. Va doresc multi ani de casnicie, sa va iubiti, cum spunem noi - "Dumnezeieste o viata intreaga".

    Cu drag
    Dafina si Andrei

    RăspundețiȘtergere
  2. ¨”°S•Mariposa•S°”¨25 decembrie 2009 la 23:42

    La fel si voua dragilor :* :* :* :X Sarbatori fericite alaturi de cei dragi si un nou am mai bun!

    RăspundețiȘtergere
  3. Craciun fericit, ca de poveste, cu zapada si colindatori la geam, cu lumina-n ochi si-n suflet, belsug si bucurii, sanatate si impliniri alaturi de cei dragi !

    si la multi ani cu ocazia sarbatoririi logodnei!

    RăspundețiȘtergere
  4. ¨”°S•Mariposa•S°”¨26 decembrie 2009 la 17:04

    Multumim din suflet Laura . Sa va dea DD tot ceea ce va doriti si sanatate multa.

    :x Pupici lui Razvanel :x

    RăspundețiȘtergere
  5. Craciun Fericit, iar copii sunt pur si simplu minunati :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  6. ¨”°S•Mariposa•S°”¨26 decembrie 2009 la 21:52

    @Blogurim :
    La fel si tie ! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere