Translate

duminică, 27 decembrie 2009

De azi mă numesc David Augustin


Gabi , David și Victor
Mami cu David înainte de botez
David cu mami în biserică
Tati , mami , David ,nășica Monica si nășicul Mircea
Cu nășici mei
Tati , Andreea,Mircea ,Monica, David , Mami și Mary
Tati , Mircea , Mona , David și mami
... și impreuna cu Isabela.
... Cu Piticul și cu Raluca .
Din nou noi 5 ...
Mamaie, Mircea , Mona , David și Tataie.
Gabi , Mircea, Mona , David, Mami și Victor
Piticul , Mami cu David, Tati și Raluca.
Nu iar , din nou noi 5
Împreuna cu părintele Fabian care m-a botezat.
Cu mami lângă iesle .
Și ieslea din biserica.

Yammy și tortul meu .

P.S. În curând facem upgrade ... Momentan suntem la petrecere !

2 comentarii:

  1. Buna, sunt foarte faine pozele de la botez, observ ca sunt destui cei prezenti, mi-ar fi placut sa venim si noi, dar din pacate pe 27 dec este si ziua mamei mele... Cristina si Sebi va pupa

    RăspundețiȘtergere
  2. ¨”°S•Mariposa•S°”¨31 decembrie 2009 la 18:30

    Va pupam si noi dragii nostri :X !

    RăspundețiȘtergere