Translate

luni, 21 decembrie 2009

Dupa mult timp

Am luat-o un pic la pas prin Bucuresti menari cu Mariposul , dar ne-a luat ce-i drept pe nepregatite iesirea asta siul si am uitat sa bagam acumulatorii la incarcat ....Dar tot am reusit ceva ceva peace , dar cam incetosate... Am ajuns la Universitate , unde ne-am uitat la niste fotografii care ne-au readus aminte de revolutia din '89.
Apoi ne-am indreptat spre Cismigiu, dar nu mi s-a parut niciodata mai obisnuit fata de alte zile ale anului , dar de suntem in an de criza ...
     In schimb cum am pasit in fata Cismigiului am intrat intr-o atmosfera de poveste ...
Mi s-a parut fantastic bradul din parc , mai ales cum era ornat.
Pe acolo , normal erau si cabanute cu tot felul de produse de vanzare , de la turta dulce pentru copii , carnati , vin fiert , ciocolata calda ... pana la decoratiuni de brad , hainute etc...
Ne-am intalnit si cu sania lui Mos Craciun , dar nu era acolo , ca de Mosu are treaba acum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu