Translate

marți, 29 decembrie 2009

Maaaaamaaaaaa

Se pare că lui David ii cam dau dințisori , deși unii spun că este prea devreme , el are semne că ar veni . A devenit mai nervos , a avut un pic de febră si roade tot ce prinde in mâini , inclusiv pe acestea.
Azi incercam să-l linistesc , sărăcuțul plângeanangih și am incercat să-i inchid gurița cu degetul să se liniștească și a ieșit un fel de : MAAAAAAAMAAAAAAA !!! love , pentru că incă mă străduiam să mă așez ca să-l pot alăpta .
Le-am povestit și celor din casă ce s-a intâmplat și mamaie bătrână ( adică bunica mea, străbunica lui )și mamaie tânără( adica mama mea , bunica lui David) mi-au zis că de ieri a avut momente când gângănea și ieșea din gurița lui un "mama" love.

@Later edith : Azi noapte iar a plâns nangih și iar a zis Maaaamaaa malu, dar acum fără ajutor . Să-l pape mama pe el de scump love .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu