Translate

miercuri, 2 decembrie 2009

Stimatii mei Mos Nicolae si Mos Craciun


Ma numesic David si am aproape 3 luni . Vreau sa va zic sa veniti negresit Duminica pe 6 Decembrie la ghetutele mele si respectiv de Craciun pe 24 Decembrie , caci pana acum am fost un baietel cuminte . Am mai suparat-o un pic pe mami , ca nu prea am vrut sa dorm noaptea , dar ea ma iubeste si m-a iertat , mai ales ca in ultimul timp am inceput sa dorm 6 sau 7 ore pe noapte. Numai tati e un pic disperat ca ii dau desteptarea pe la 5 dimineata si ma roaga sa dorm si eu macar pana la 7 , dar ce stie el ?? Eu trebuie sa pap si ma ia si ma conecteaza la mami .
In rest sa stii ca eu chiar am fost cuminte , m-am jucat si am ras cu toti din casa si cu cei care au venit si cu cei la care am fost in vizita . Si vreti sa mai stiti ceva , eu nu plang niciodata. Sunati-o pe mami sa verificati !

6 comentarii:

  1. nu poti spune ca m-a disperat...doar ca ma trezeam cu fata aia luuuuuuuuuunga. asta pana cand il vedeam zambind la vine, sau razand cu gura pana la urechi, ca-mi trecea:)).

    si da, mos nicolae, e un copil foarte cuminte, nu plange deloc. a trebuit sa-l piscam de obraz un pic mai tare sa-l auzim si noi plangand. dar stii ce? nici asa nu am reusit decat sa scoatem 2-3 scancete, si o mutra de copil ofticat si suparat:))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Va felicit cu mare drag pentru blog si pentru scrisoarea catre Mos Nicolae. L-am gasit din intamplare, in cautarea mea de oameni pasionati de origami. Sa va traiasca baietzelul ani multi si fericiti, sa va bucurati de el, sa fie cuminte si norocos. Felicitari!!

    -Dafina- http://kusudania.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. ¨”°S•Mariposa•S°”¨5 decembrie 2009 la 15:17

    @Mariposul :
    Orice zambet a lui David e un sentiment de bucurie care ne inunda sufletul. Ai dreptate cand spui ca iti trece orice durere ,daca il vezi pe el zambind sau daca il vezi pe el fericit :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ¨”°S•Mariposa•S°”¨5 decembrie 2009 la 15:21

    @Dafin :
    Multumim mult pentru comentariul si urarile tale:D ...
    Sunt curioasa cum m-a ajutat Google sa-mi descoperi blogul , mai ales ca eu n-am nici o treaba cu origami :)) ...

    In rest iti urez si tie : "Sarbatori fericite" si un calduros "La multi ani" :X si un nou an mai bun!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu mare placere. Sincer acum nici eu nu stiu cum am nimerit dar printre persoanele interesate de blogul vostru poate sunt si ceva pasionati de origami, nu-mi dau seama....oricum. Sarbatori fericite! :) Multumesc pt urari!

    Dafina

    RăspundețiȘtergere
  6. ¨”°S•Mariposa•S°”¨6 decembrie 2009 la 13:49

    @Dafina :

    Cu mare placere si Sarbatori Fericite! Pupici de la noi !

    RăspundețiȘtergere