Translate

miercuri, 9 martie 2011

Carnaciori in foietaj

De cand m-am mutat am tot cautat retete simple si bune pentru a le prepara in casa. Am gasit una, foarte gustoasa si foarte usor de pregatit pentru 2 persoane. Am gatit asta aseara si m-am gandit sa va dau si voua reteta. Poate o stiati, dar nu strica :) sa o pun si eu aici pe blog.

Ingrediente: 
- un pachet de aluat de foitaj ( stiti ca cele din comert vin 2 bucati intr-o punga, eu am folosit din una 3 sferturi, deci mi-a mai ramas si pentru alta data, sau pentru altceva ).
- carnaciori ( eu am folosit 2 carnati de 30 cm cumparati din supermarket la punga sigilata de 6 bucati si i-am taiat pe jumatate)
-un galbenus de ou
-mac sau susan

Preparare:
Am prajit carnaciorii, apoi am taiat din aluat 4 fasii de 3 cm si am rulat in jurul lor. I-am asezat pe o tava, careia inainte am pus hartie de copt, am uns aluatul cu galbenus de ou si am presarat mac si susan. Am introdus tava la cuptorul deja incins si am asteptat pana s-a rumenit deasupra.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu