Translate

miercuri, 9 martie 2011

Castigatorul este:

Gata s-a incheiat concursul. Am reusit sa postez cu o zi intarziere, care defapt e doar o mica intarziere de 35 de minute. Am folosit site-ul random.org si am sa postez un print screen cu rezultatul, dar din pacate nu am facut nici o filmare fiindca odata cu mutarea mea :) am revenit la vechiul laptop si inca nu am facut rost de un anumit program de care aveam nevoie si apoi nici netul nu ma ajuta prea mult. Mai jos este lista participantilor, 8 la numar... Da da da!!! Stiu ca nu e o cifra mare, dar ma simt mandra ca au vrut sa participe si e super ok pentru primul concurs. Nu ? Felicitari tuturor!!!
Lista participantilor :
1.Corina - Surcel 
2.Georgiana - Scrofita Bubulina
3.Elena - Porcul albastru
4.Razvan - Pigulino
5.Victor - Porcas
6.Ana Maria - Murdarici
7.Laura - Bebe
8.Georgiana - Pigusmariachi

Rezultatul de pe random.org :
Prin urmare Razvan este primul castigator! Felicitari !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu