Translate

marți, 8 martie 2011

La multi ani fetelor!

              Stiu ca in ultimul timp am scris din ce in ce mai putin, dar stiti ca sunt un pic ocupata cu mutatul, cu treburile prin casa etc. dar azi am decis sa nu vorbesc prea mult despre ceea ce am patit in ultima vreme, ci de faptul ca e o zi speciala, o sarbatoare, pe care incercam sa o omagiem in fiecare an si care ne aduce aminte ca suntem speciale, ca avem langa noi femei frumoase, dulci si care ne marcheaza viata.
              Prima este mama, cea mai cea din toate si careia ii multumesc ca mi-a dat viata, m-a crescut si mi-a oferit dragostea ei. Pe locurile urmatoare sunt bunicile, care mai mult sau mai putin m-au iubit si m-au inteles si nu in ultimul rand sora mea care mi-a marcat intr-o anumite masura si ea viata. Pe langa femeile din familia mea, am avut parte si am de prietene minunate, femei exceptionale cu care n-as fi crezut vreodata ca o sa le cunosc si o sa merit sa fiu prietene cu ele. Nu stiu daca are rost sa mai lungesc vorba, nu sunt un povestitor bun ... asa ca LA MULTI ANI FETELOR SPECIALE din viata mea. Va iubesc pe toate!

7 comentarii:

  1. La Multi Ani mamicii si femeii minunate...Mariposa:) pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi si tie Mariposa mea iubita, sa ai parte de multe bucurii si multa sanatate. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. B./ si tie La multi ani (mi-a picat netul cand sa scriu, pe la 7 jumate-opt, si abia acum am din nou ocazia)

    RăspundețiȘtergere
  4. B./ In ultima vreme nu mai am timp sa stau foarte mult pe laptop,chiar daca uneori ma gasesti online, eu sunt defapt prin casa cu treaba.
    In schimb am observat in seara asta avatarul tau :). Imi place!
    ( N-am uitat de pozele cu clopul, dar nu reusesc sa-i fac una buna pentru blog, sper sa se intample asta cat mai repede). Pupici!

    RăspundețiȘtergere