Translate

joi, 10 martie 2011

O noua schimbare

De data asta, din nou la par, dar permanent. M-am vopsit din nou blonda. Stiu ca nu a iesit exact culoare care am vrut-o, dar fiindca a fost pentru prima oara era normal sa fie mai inchisa, a iesit un saten deschis, chiar daca in poza bate spre roscat. Cu timpul ea se va deschide :). In realitate arata altfel.
Oricum inainte cand ma vopseam, deci acum vreo 4 sau 5 ani stateam mai mult cu vopseaua pe par, cam o ora si ceva, dar am zis sa nu exagerez si sa-mi stric iar parul si am urmat exact instructiunile.
Am folosit Syoss, ca cica e foarte buna. Cel putin asa am auzit de la o prietena si m-am documentat un pic pe net si cam toata lumea zicea la fel. Stiu ca era necesar o decolorare inainte de vopsire pentru rezultatul dorit, dar nu risc :), prefer sa vad rezultatul in timp.

Am facut si poze la ambalaj sa vedeti cum era normal sa iasa ;)), daca ma decoloram inainte.
Apoi nu inteleg o treaba, plus ca nu se vede bine din cauza blitului, in adoua fotografie, arata posibilitatea care ar trebui sa-mi iasa si eu avand parul saten deschis ar fi trebuit sa iasa un blond mai inchis sau  mai deschis de cat mi-a iesit acum :), avand si un avantaj ca nu ma mai vopsisem de cativa ani, doar cu un nuantator, anul trecut. Sa fie oare faptul ca nu m-am decolorat? Ca ma gandesc ca daca o faceam aratam ca un pui de gaina in cap ;)) ... si oricum imi iesea prima varianta din ceea ce zic ei acolo...


Later update: O alta prietena de a mea mi-a zis ca a folosit Syoss pentru par brunet. Rezultatul cica a fost WOW, dar dupa cateva spalari i-a iesit culoarea in timp ce se spala pe cap. A ramas tot bruneta, dar culoare nu a mai ramas atat de intensa. Eu nu ma pricep prea mult la asta, dar ea mi-a zis ca a avut efect de nuantator nu de vopsea permanenta.

Un alt update:
Am reusit ieri sa fac o poza la lumina natura si pe timp de zi ;). Eu am o oarecum sensibilitate la ochii, cand vine vorba de lumina puternica si de aceea ma incrunt asa.
Recunosc ca la lumina am exact culoarea care trebuia sa-mi iasa, de la saten la blond... etc... intelegeti voi!

4 comentarii:

  1. Choco : Nici nu stiu ce sa fac sincer! As vrea sa fi iesit un pic mai deschis. Plus ca am impresia ca trebuie sa mai astept 2 saptamani pana sa ma vopsesc din nou. Nu ?

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer asa mult imi place cum arati in poza (chiar nuanta asta, ca nu stiu cum arata in realitate, daca zici ca e altfel), ca mi-au facut pofta sa ma vopsesc. pe bune. si nu m-am mai vopsit de vreo 7-8 ani. tare. dar simt nevoia de o schimbare. imi place mult nuanta. e scumpa syoss?

    RăspundețiȘtergere
  3. LaVeeBijoux: Nu este foarte scumpa. Cred ca am dat 15 lei pe un una. Am cumparat 2 sa fiu sigura ca imi iese uniform.
    Si eu din acelasi motiv m-am vopsit. Nevoia de schimbare :).

    RăspundețiȘtergere