Translate

luni, 21 martie 2011

O noua schimbare (2)

Am zis ca treaba asta cu "sa fiu blonda" dureaza. Azi m-am vopsit din nou, dupa 2 saptamani, sperand ca nuanta aia de blond rosiatic, maroniu sa-i zic asa, sa dispara. Ei bine, nu a disparut in totalitate, cert este ca s-a deschis culoarea si asta e bine.
Am fost la cumparaturi, dupa multe cautari pe internet, documentare mare, ce sa zic... Sfaturi si ideei de nu stii ce sa mai crezi. In fine, ideea e ca am decis sa-mi cumpar o vopsea noua "Garnier Color Naturals" cu 3 uleiuri, sampon pentru mentinerea culori tot de la Garnier pentru par vopsit, balsam profesional de la Kallos si sampon cu efect silver tot de la Kallos.


Nu am sa postez azi o poza cu ce a iesit, pentru ca e seara si lumina becului intodeauna arata numai minciuni. Drept dovata postarea anterioara legata tot de acelasi subiect, asa ca voi face un update maine cu o poza facuta la lumina naturala.
Partea ciudata e ca dupa ce am stat cu vopseaua in cap si apoi am inceput sa ma clatesc de ea, ce curgea avea o  culoarea rozalie. Ma gandesc ca poate o fi restul de nuantator care l-am folosit anul trecut prin Decembrie (Click aici sa vezi postarea), dar vezi doamne ca se ia dupa 8 spalari si apoi eu m-am mai vopsit  intre timp blonda.
Am folosit si samponul de la Kallos in amestec cu balsamul, am stat vreo 4 sau 5 minute si apoi m-am clatit. Se pare ca are efect, dar nu in totalitate si nu cum ma asteptam. Sunt doar cateva suvite cu tenta argintie :).
Acum stiu ca o sa sariti  pe mine si o sa-mi ziceti ca era mai bine sa ma decolorez, dar pentru simplu fapt ca nu am vrut sa-mi ard parul am preferat varianta asta.
Revin maine cu un update. O seara buna fetelor!

Later update:
Am reusit sa fac o poza :). Azi de dimineatza m-am trezit cu gandul sa vad imediat cum a iesit culoarea. Se pare ca am avut dreptate,s-a deschis, dar inca am nuante rosiatice in par, mai ales la varfuri. Efectul Silver de la balsamul Kallos se vede exact unde l-am aplicat intai, adica in varful capului :)). Asta sa-mi fie invatatura de minte sa aplic peste tot. Am crezut ca spuma isi va face efectul, dar se pare ca trebuie aplicat chiar peste tot, dar asta la urmatoarea spalare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu