Translate

duminică, 9 noiembrie 2008

Buna Dimineatza ,


Daca ne-ai vedea acum cum bem cafeaua ... Eu , Linda si cu Mariposul.Toti cu laptop-urile deschise :)).Parca am fi in net cafe .
Ce am patit :
Ieri in drum spre serviciu (Apropo , acum lucrez si Sambata ) dupa ce am strabatut cu Mariposul 95 % din drum , mi-am dat seama ca nu am cheile de la birou . O sun pe sefa mea , ii explic situatia si hotaram sa sa recuperam sambata viitoare .In fine vorbesc cu Mariposul sa o sun pe o prietena de-a mea sa vad daca cumva si-a adus aminte ca trebuie sa ne vedem Sambata asta . O sun ,tocmai pleca de la facultate , spre fericirea mea :) ... Si ne dam intalnire undeva pe la Unirii ( Acolo unde toata lumea se intalneste , normal ca am evitat locul ala , dar era prea greu sa-i explic unde anume as vrea sa mergem ) .Ne intalnim cu ea si mergem in barul meu preferat . Si vorbim , vorbim si iar vorbim. Nu ne-am mai vazut de mult . Si imi era atat de dor ea . Vorbesc de Linda ! Una din prietenele mele cele mai bune . Imi este dor si de Dana care sper sa o vad azi la Linda :).
Imi aduc aminte cu placere de toate clipele pe care le-am avut impreuna . O copilarie frumoasa , o adolescenta si mai frumoasa .
Noi sumtem alea trei de sus . Si ma gandesc ca eram odata blonda . Mi se face rau.( Mariposa , Dana si Linda )

4 comentarii:

  1. femeile fantastice ale romanei :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. :*:* fostele mele colege :*:*
    mi e dor de voi :( serios ... mi au dat lacrimile cand am vz poza asta, realizez cat de mari am crescut si parca nu de mult eram in generala chiulind pentru baietii de la 10C :)) uf...ce vremuri :(

    va pup, aveti grija de voi :x

    RăspundețiȘtergere
  3. ¨”°s•Mariposa•s°”¨10 noiembrie 2008 la 12:47

    Chiar ce vremuri ... 8->

    RăspundețiȘtergere
  4. nu zice nimeni ca vremurile astea au apus, ci doar ca acum e un alt mod de a vedea lucrurile facute impreuna;))

    RăspundețiȘtergere